Never, ever wanna hear you say good-bye.

Melloh! :]

Alltså, de förstår verkligen inte att jag behöver min sömn. De ska alltid börja bråka när jag ska sova. >.>
Iscie!

Haha, Sebbe visade en sida där man kunde få reda på sitt dagliga horoskop. Fick lite 'dåliga' nyheter typ. Eller något. Så därför tänker jag inte prata med någon idag! Förutom de jag känner då, mwaha :]
Om du vill veta ditt dagliga horoskop och horoskopet för imorgon kan du ju gå in här: http://www.ditthoroskop.nu/se/index.htm :3
Höh! Det är typ personlig också :] höh.

Jag fick lust att spela the sims 3 innan. Så jag tror att jag ska göra det nu :]



Jag fick Oasis - Wonderwall låten för någon dag sedan, skulle ha den till mig, Erica och Madu. Men usb-sladden till min ipod har blivit misshandlad så jag kan inte få in låten där :(
Huhuh, inte roligt!
Jag får inte in skiten i mobilen heller för det har blivit något fel. Det gillar inte Sarah!

Jaja, onödig information :]
Byyyyyyyyyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0