We gotta live like we're dying.

Me like denna dag!

Spela Left 4 Dead med Lolle är så kul! :3
Vi typ sitter och skriker i micken, och är helt inne i spelet.
Sen så pratade vi med John samtidigt i Skype. Och han fick typ upprepa vad han sa för att vi inte hörde. haha
Så nu skypestrejkar han x)
höh

Skulle vara med John idag, men typ. Valle & Jack vägrade följa med och mamma ville inte åka utan de.
I morse så steg jag upp klockan tjugo i nio. Duschade, och sedan mådde jag så illa att jag gick och lade mig, för när jag gick omkring så kändes det som att jag skulle spy o.o
Ische!

Just det! Jag hittade bilden med mig och Lolle :]

|
V


(Edit: Louise är största tönten och förtjänar inte att leva, he-he. puss)

Kolla så heftigt :D!

Haha, vi har mustacher. Det stavas så va?
Mustache....
Hm. Jaja!

Imorgon så ska jag till John på morgonen :]
Han är sjuk, stackarn<3
Får hoppas att han kryar på sig!


Yeah, gotta start
Looking at the hand of the time we've been given here
This is all we got and we gotta start thinkin' it
Every second counts on a clock that's tickin'
Gotta live like we're dying
We only got 86 400 seconds in a day
To turn it all around or throw it all away
We gotta tell 'em that we love 'em while we got the chance to say,
Gotta live like we're dying

Kris Allen - Live like we're dying

Jag gillar den delen.
Så bra!

Hejdå C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0