Erasing the memories you gave to me.

HEHEEH, jag är en liten ninja, därför skriver jag bara på bloggen och inte på msn. Ohnoes!
Tänkte bara berätta att ytterligare en bil hamnade i diket idag, och att jag sett Harry Potter tvåhå!
Alltså, det var väldigt längesedan jag såg den filmen och oh boy! vad jag har missat delar. Seriöst. Vissa saker minns jag inte, och jag tror inte att jag tyckte om filmen särskilt mycket sist jag såg den. Men den är asbra. Tror att jag börjar bli ett HP-fan. Rescue me!
I alla fall så försöker jag få in trean i min dator så att jag har något att se imorgon.
Ella & Doris kommer aldrig få sova i min säng, någonsin. De är så otrooligt irriterande, verkligen!!! Ella måste alltid sova vid mitt ansikte & på min kudde. Och Doris lägger sig på någon plats så att jag inte kan ligga ordentligt.
Och så fort jag flyttar mig börjar Ella gnälla. Jag sov knappt något inatt. Fffu :(
This is why I don't like dogs!
HERRÅ

Kommentarer
Postat av: Catodiana

Great site! Lots of useful information!

2011-07-11 @ 14:43:16
URL: http://catodiana.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0