I know exactly who I am, and who I wanna be.

Well hello there my little peaches!
Vet ni vad jag ska göra idag?

Didn't think soo.
Jak ska glo på film med William, wuh?
Vi ska se på Stay Alive (som jag redan sett och blivit vettskrämd av) och en annan, som han fick välja. En hemlighet, hihi. Jk, han har bara inte berättat.
Så atteh.
Igår var jag och köpte present till Madushani och lite saker till mig själv.
Wanna know what?
Okai!
Två nagellack. (Zombiefärg & Havsgrön) finfint.
Ett par nerdyglases. Och jag är fullt medveten att det var mode för hundra år sedan, men jag ville ha dem innan det blev mode. Su fu you.
Och så köpte jag ett sniggt linne med ett blixtlås vid urrigningen. Stort misstag? Äsch, finfint!
Jag köpte hårspray också, ha-ha. Fu me :(

Mene, ja.
Jag ska nerda mig lite vid datorn, och sen ska jag nog kolla på tv och äta.
Kolla busstider bör jag också göra, damnit.



Häftigaste nerden någonsin. Heeheeee.

GOD-BYE.
And until next time: I know exactly who you are, and I'm coming to get you. Muhahaahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0