If the whole world could see your smile, there would be no wars.

Jag är heeemmmaaaaa! Och det är fredag, awesome dude.
Jag lekte offer i en mordutreding tidigare idag, och så har jag hoppat fallskärm från ett jetplan.
Och tro mig när jag säger detta: Det är väldigt blåsigt där uppe, och man förstör sitt hår.
Hehhe.
Jk.

Jag har varit i domstol och lekt offer, eller det var nog mamma som lekte offer. Jag satt bara och hade tråkigt, för det var tråkigt. Riiiktigt långtråkigt.
En viss advokado var så seg att jag fick lust att applådera när han hade pratat i nästan 20 minuter. Det var bara ren viljestyrka som fick mig att avstå från applåderna.
Men vem vet, han kanske hade blivit glad. Dock hade nog inte domaren blivit det. Huhuh.

Jag har varit i stan också och köpt saker, bland annat en finfin klänning (PIA KÖPTE DEN ÅT MIG) som jag ska ha på festen imorgon (Sofia & hennes tvilling fyller år, håhå). Och så har jag träffat lille Walter och lite andra människor. Awesome.
Jag har fått klartecken från Pia när det gäller resan till Hanna, Markus & Casper!
Så efter nyår ska jag hälsa på min kära syster och hennes son, åhåh!
Troligtvis kommer jag få träffa morfar, mormor, mostrar, gammelfarmor och hela släkten!
Bortse från pappas släkt. I dunno who they are.

Och aaah. Nu ska jag inte göra någonting, och sen ska jag på bio med Nan och hennes pojkven. Håhå, femte hjulet här va! :D
Vi ska se på Devil, och den filmen har jag velat se, hihih.
Fuuuuun!

Men ah, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0