I'm gonna live, I'm gonna fly. I'm gonna fail, I'm gonna die.

Heeeeeej!
Jak er hema.
Och jag är trött som en mask i ett stuprör. Och maskar i stuprör är trötta, och kalla. Men det är en annan historia.
I alla fall. Jag kom hem för en stund sedan och tänkte bara leka bloggare och uppdatera lite grann innan jag sover.
Så.. som ni troligtvis redan vet så var jag hos William idag, och vi glodde på Stay Alive (som inte alls var läskig denna gången) och så såg vi på The Cave (fast inte hela. sadface). Och ah. Jag är nöjd.
Fick se hans djur, varav 2 katter (av 5), en papegoja (av flera andra fåglar) och en hund. Sen har han typ möss eller något också. Haha. Jag älskar att skriva paranteser. Fast det har ni nog märkt. Gissar jag på.

Jack ringde när jag satt på bussen också, han berättade att han kanske kommer hit på söndag (!!!!!!), funfun!
Har inte träffat honom på flera månader. Surt.
Mene, Valle kanske också kommer. Får se.



Nu lämnar jag er. Med en bild av mig och världens sötaste katt. Och ja, jag gillar att bita katter i öronen. För jag är cool. Med K, fast det syns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0