It feels like 4 karat, but no clarity.

OH HAI.
Jak vett at jak har varet dolik po opdetareng. sry
Har bara haft så mycket annat för mig.

T.ex. i fredags glodde jag på film med en viss person, treeeeevligt? Nja.
I lördags köpte jag finfina möbler till mitt rum och efter det åt jag middag hos "mormor & morfar". Aka Pias föräldrar.
Igåhååååår drygade jag mig hemma en stund innan jag åkte hem till mammsen och hämtade mina saker. Så nu har jag min underbara dator<3 Stackarn har inte blivit använd på en månad. Huhuh.

Jag såg på The Mist igår, och om du inte har sett den borde du se den. Personligen tycker jag att den är bra pga. att man ser vad religioner gör med folk. Och hur folk kan agera i sådana situationer. Man ser också vilken hopplöshet människan har och hur riktigt djuriska vi kan bli i pressade situationer.
Om du nu inte har sett denna filmen, så tänker jag förklara vad den handlar om.
Det handlar i stort sett om en grupp av människor i en mataffär, och en underlig, ogenomträngade dimma dyker upp. Nu kanske du tänker, att det faktiskt inte är så farligt med en dimma. Problemet är då, att i dimman gömmer sig hiskeliga saker. Som äter folk, haha.
I alla fall... dessa människor börjar vända sig emot varandra, och faktiskt. Under ett tillfälle sker något hemskt. Jag blev seriöst jättearg på människorna i filmen. Hur kan man göra så?!
Huuuuh?
Ingen vet vad jag pratar om, hm. Anyways!

Jak sitter i skolan och väntar på att ha utvecklingsamtal. Jag ska tyvärr ha det klockan 16:30, och nu är klockan ~15:00. Oh well, jag har en dator i alla fall.
Mhm.


Favorit i repris

POSPOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0