Just look at me, look at me now. I'm a fake, I'm a fake, I'm a fake.

Chacha bloggen, Sarah här.
Vet ni när jag vaknade idag?
Runt klockan 6-7, på grund av att en telefon (som inte är min) hade larm på sig. Och larmet bara snoozade och snoozade. Och jag som är helt och hållet lost när det gäller andras mobiltelefoner lyckades inte stänga av larmet. Och jag borde påpeka att telefonen låg i vardagsrummet, och att jag inte gick in i något sovrum och lekte pervo. Anyways, larmet fortsatte och tjuta och till slut gav jag upp tanken av att få mer sömn. Jag klädde på mig, gick ner och försökte fördriva tiden med tv och mat. Efter en lång stund av tristess gick jag upp på mitt rum, tänkte att jag allt kunde göra mig iordning för dagen och började sminka mig.
Helt plötsligt, som ett tecken från ovan slog det mig. Jag ville locka håret. Beslutsam som jag var vid det tillfället tog jag fram plattången och började "locka" håret. Efter ca 10 minuters krångel med håret hade jag ett någorlunda lockigt (eller vågigt, heheh) hår.
Nöjd som jag var, tog jag fram mobilen och började knäppa en massa bilder, och så insåg jag att denna lilla dator har en cam (åh<3). Så jag tog fram den och efter en stund hade jag ca 60 stycken egobilder på mig själv. Ljuva värld!

Tänkte att jag skulle visa några bilder på mitt finfina hår, och mitt hårband, som jag förövrigt kallar fjortishårband. André ville nämligen se fjortishårbandet. Mhm.
Och jag kan inte säga att det är smärtfritt att ha något sådant i pannan och håret. Tyvärr.

                                                   


        

                                                  


Why yes, I am a retard.

Wow, vad jag känner mig exponerad. Överexponerad.
Alltså, jag är inte seriös på bilderna, och jag känner mig otroligt vacker. Det är självklart därför jag la upp alla bilder. För att visa mitt snygga duckface. Verkligen.
Och just det. För alla er otekniska där ute, bilderna som är små går att förstora genom ett vänsterklick. Okej?
Great!

Jag tror att, jag ska dra till stan idag och köpa en present till Madushani så att jag får det gjort. Har nämligen ingenting annat att göra. Men ni förstår säkert mina kära underståtar!
Eller nissar, det beror på hur ni ser på er själva. Liksom.

And now!
I leave you, with a sense of hope and dignity.
TO INFINITY AND BEYOND!

Kommentarer
Postat av: Dango Daikazoku

60 bilder? För mycket fritid? Huuuuh?

2010-11-01 @ 11:35:25
Postat av: Sarah!

MIKKET LIV

2010-11-01 @ 20:11:28
Postat av: Nea

Sarah goes fjortis ;o Fin roos :)

2010-11-01 @ 22:14:51
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0