There's a hell, believe me I've seen it. There's a heaven, let's keep it a secret.

Jag är en sjuk människa. (Vilket jag har varit i några dagar nu, men det vet inte ni om).
Så därför! Är jag inte i skolan idag, ja då har vi det avklarat. Fast imorgon ska jag till skolan, för då har jag matteprov. (!!! /CUTCUT) + att jag börjar må bra igen. Knappt förkyld längre, applåder!!

Och ah. Doris & Ella sov hos mig inatt. De upptog typ hela sängen trots att jag har en stoooor dubbelsäng. Observera att Doris & Ella är väldigt små hundar, och jag är en stor människa. Typtyp.
Men i alla fall, nu ska jag glo på Resident Evil: Afterlife! Can't waiiiit.
Hoppas verkligen att det är bra kvalité. Annars blir jag en sadSarah. Eller en emoSahara.
Ohnoes!

För att visa vad vi ej ska uppnå tänker jag bjuda på denna bild. Denna emobild.
Jag skäms.


poooosss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0