To be able to take away that which gave you so much joy, to destroy your happiness is just so much more satisfying to the soul.

SO RAISE YOUR GLASS IF YOU ARE WRONG, IN ALL THE RIGHT WAYS.


Asuuum.
Snart kommer Jack och jag har inte ens städat. Får ta och göra det efter detta. Surt.
Jag skulle till affären och köpa mat också, god damnit. There's no time!
Vart är alla ens? Har inte sett en enda levande varelse (förutom musen i köket, som jag bara har hört).
That's odd.

Imorgon är det skola igen, vilka är taggade?
Inte jag i alla fall, fast det ska bli mysigt att träffa alla igen. Och jag har Psykologii på morgonen på måndag♥!
Jag kanske får tillbaka provet som jag gjorde förra veckan, ååh. Hoppas att det gick bra. Hoppashoppashoppas!!
Nervous.. nervos.. nerves.. nervaus... nervös.

Asum.




Håhå ^
Hittade en rolig sak. Hah!

Ska börja städa mitt rum, och sminka mig. Mihgad. Bai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0