Girls are not meant to fight dirty, never look a day past thirty.

Don't you just hate it when...
You make popcorn and getting ready for a movie, and then you can't make the TV work?

Dumma teve alltså.
Men jag klarar mig, jag har brända popkorn, en mysig hund bredvid och människor som underhåller mig. Jag lär inte dö än på ett tag, muhahah.
Jag är ensam hemma också, fufu. Läskigt as hell, but I'll be okay!

Madushani kunde inte komma så jag och Erica hade ett videosamtal med henne på datorn. Vi är smarta jag vet.
Vi fick allt gjort, förutom lite som Erica skulle fixa och idrottsuppgiften som vi tar på måndag istället.
Efter att vi gjort allt så lagade jag och Erica mat. Erica fick äta min vegetariska mat, och det gick bra. Förutom att filén var kall när vi skulle äta den, så vi fick värma upp den igen. Haha, vi är bra. Efter det åt vi chokladpudding med maränger, mums!
Och sen myste vid med djuren och spelade kort.
Awesome, I know!

Och imorgon kommer William och då ska vi glo klart på The Cave och någon mer film, mhm.
Funfun.


Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0