So raise your glass, if you are wrong in all the right ways.

EN MUS BAKOM KYLSKÅPET, OMGOMGOMG.
Och jag är ensam hemma, jag döööör. Ha-ha, nejdå.
Så farligt är det inte, och då pratar jag både om musen och att vara ensam hemma, mhm.

Mene, idag kommer William, och som sagt ska vi glo på film. Och jag, ska plugga innan han kommer. Är det planerat i alla fall. Jag är inte den bästa på att börja plugga under ett lov, så atteh.
Åh gud. Jag har matte, fufu.
IMMA DIE.

^
Haha, det där hade jag skrivit som ett morgoninlägg innan datorn blev dum och jag var tvungen att starta om den ett par gånger.
Mene, nu har William åkt i alla fall. Och jag är ensam hemma igen, tror jag.
Krister var nämligen här tidigare men jag tror att han försvann. Hm.
anyways.
Jag & William såg på tre filmer, eller ja, 2 och en halv. Såg klart på The Cave, mhm.
Sen såg vi på en jag glömt namnet på och Event Horizon.
Filmen med det glömda namnet var bäst. Indeed.
Det har i alla fall varit en allmänt awesome dag och jag är en glad liten flicka.


This is what I feel right now.

Fint armband. HE-HE
Hejrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0