We will never be, never be, anything but loud.

Hej och välkomna till Jesusbloggen, här bloggar vi om allt möjligt. Sålänge det har något att göra med Jesus.
Nu till dagens ämne:
Jesus och hans strumpor.
Frågan är:
Tror ni att Jesus hade strumpor på den tiden han levde? Lever han fortfarande?
Om ni fick bära Jesus strumpor under en dag, vilken dag hade det varit?
Ja, vilka intressanta frågor. En av frågorna är till och med från en av våra hängivna läsare, nämligen Moses.
Honom har ni väl hört talas om?
En riktig hingst!

Jkkkk. I'm bored.
Idag ska jag dra till Madu och fira hennes födelsedag, även om hon fyller år på måndag, mhm.
It'll be fun. Yes, indeed.
Jag ska snart dra till duschen, och sedan ska jag nog ringa Maduuu, ska nämligen till henne tidigare och göra en hemlig sak. Omg :OOOO <- Haha :(

Haha, under hela lovet har jag stigit upp runt 9-10. Oftast pga. att jag får solen i ögonen varje morgon. Visst, det har inte varit så farligt. Lite jobbigt men ja.
Och för första gången idag blev jag inte bländad av ljuset, och då!! börjar Ella skälla ute på gården och väckte mig. Sen kunde jag inte somna om eftersom hon fortsatte skälla.
Jag vet att jag aldrig har varit särskilt förtjust i hundar tidigare. Men det där var droppen. Hon är jobbig när hon gör så. Jag vill soooovaaa.
Kan jag åtminstonde få sova till 11 som jag alltid ställer larmet på?!
FFFUUUU.



Asum dude!
Hello, and good-bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0