Well its about time I turned you on, well its about time I got your attention.

Vet ni vad som är drygt?
Småbarn som slår en i simhallen. Dumma unge :[

Jag tycker att Justin Bäver är bra, det är läskigt. Men koolt.
Ah, bara för att.

Mene, Madushani & Erica kommer idag och vi ska leka nerds och plugga. De kommer runt klockan 1-2 så jag har en hel del tid på mig att städa mitt rum och så. Fast det är inte så stökigt. Sängen behöver bara bäddas och lite godispapper behöver slängas. Mhm. Jag håller reda i mitt rum, avundas mig!

Tingeling fäller otroligt mycket hår, det är hår överallt! Överallt I tell you!!!!
Det är jobbigt, och hårigt. Uhuhuhuh.
Fast hon är söt ändå, så jag förlåter henne. ♥!

Escape The Fate's nya album: Escape The Fate (Albumet heter så, hehe)
<3333

För att vi är awesome:









Mhm, awesomeness.
Madushani - Sarah - Erica.
Mjauu.

NOW, I LEAVE YOU.
HAVE FAITH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0