What's the deal, yo?

HONEY, I'M HOME!

Jag är så trött att jag säkerligen skulle somna om jag la mig i sängen nu. (Åh, sköna säng. Snart är du min!).
Jag kom hem från Madu för ganska längesedan, jag har bara inte orkat skriva här. Det finns viktigare saker att göra, som att klaga över att ens lov & veckan därefter är fullbokat.
Jag vill ha fritid. GE MIG FRITID.

André & jag har bestämt oss för att jag ska kidnappa hans mattelärare och gömma henne i min källare om han gör alla mina läxor i ett år. Det låter som en bra deal.

Just det.
Madushani.
Det var ytterst awesome. Trots att jag åt tigerräkor (som förövrigt var otroligt gott) och såg väldigt störande bilder på en viss Zac Efron. Jag kommer nog aldrig få bort de bilderna från min hornhinna. Så att säga.
Orkar jag verkligen berätta allt?
Nej. Men ni kan få några ledtrådar.
Jag och Madu sprang till Coop med blommor i handen på jakt efter tårtljus.
Jag ville ha 18 ljus, men vi fick bara till 8.
Jag hade min hals mot en viss kroppsdel. Haha.
Zac Efron ser troligtvis inte bra ut naken, sorry ladies.
Madushani gillade min present. (Bok!!!)
Asum dag. Tårtan var god, typ. Fast jag mår illa när jag tänker på den.


Jag älskar denna bilden, verkligen. <3

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0