You come to me with scars on your wrist, you say that this will be the last night feeling like this.

Jag har sett klart på filmen nuuuu!
Det sorgsna är att jag faktiskt inte fick se hela filmen, buhu :(
Den slutade efter en stund, så jag är lite besviken. Fast filmen var bra, fast inte lika bra som jag hade hoppats på, men bra. Ao. Ettan är såååå mycket bättre, men det är ganska uppenbart. Tycker jag. Ah för det gör jag.

Alla djur ligger i min säng nu och myser. Innan var jag med, men nu har jag förflyttat mig till skrivbordet som verkligen behöver städas.
Det ligger en massa snorpapper (jag vet!!!), disk, skräp. Tefloner, glasögon, läxor och allt möjligt. I en underbar oreda. Vem ska städa idag?
Inte jag!
Eller jo kanske. eheheh.

Jag spelar Pet, och är allmänt awesome. Ska duscha nu, och sen ska jag försöka leka lite med matten.
Helst av allt skulle jag önska att matte inte fanns. Men nejnej, de gamla gubbarna var verkligen tvungna att lista ut hur man lägger ihop 1 och 1.
Och som om det inte räckte så listade de ut hur man faktoriserar, och leker med derivata saker. Och till och med får siffror att bli streck!!!
HOW COULD YOU

Men i alla fall. Dusch, matte, mat (åh mat). På tal om mat, jag letade runt i skafferiet på jakt efter något ätbart till filmen. Och duktig som jag var hittade jag torkad frukt.
Det var icke gott. Eller jo, gott var det väl. Men på gränsen till äckligt.
Det slutade med att jag bytte bort den torkade frukten mot kakor istället♥

(Jag ber om ursäkt för de fula rutorna i hörnen, eheh)

Åh, jag vet!! Jag ska baaakaaa.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Nea

Hihi, kakor är mycket godare än frukt ^^ Go Sarah ^^

2010-11-22 @ 22:12:40
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0