And who am I to say that heaven could be wrong

Well that sucks!

Hade musik idag, skulle egentligen ha uppspelning idag, men min musiklärare tyckte att jag sög. Fast han uttryckte inte det så, det var mer att jag är för osäker på mitt spelande att jag behöver öva en vecka till. >.<

Rolig kemi idag också, haha.
Min klass har snuskig humor har jag märkt :(

Nej

GAH.
EAT. MY. ICE CREAM.

Mamma är så oteknisk, fick hjälpa henne att kopiera en text och klistra in den i Word. Haha, så svårt kan det väl inte vara?

Whahavis!

Anders Johansson - If it's all I ever do. <3
Kärlek till den låten! Som jag Erica & Madu ska spela på musiken! Förhoppningsvis :3

Kommentarer
Postat av: Örjan!

Min mamma behövde också hjälp med klistra in saken.

Dom lever i dåtid!

eller något. o.o

2010-04-19 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0