I guess I could have sent a letter from the road, with words that always meant more than updates on the phone.

Jag har pluggat! Fast ingen matte... eller biologi o.o
Bara spanska, snacka om produktiv helg!
Men det var så tråkig.
Fastnade för en jättebra film på teven!
Push hette den. Värd att se helt klart :D

lol, Latti skrämde mig nyss!
Hon sa att jag var med på felsms.com och jag trodde att hon menade att jag var med i ett sms. Så i ren desperation började jag leta på sidan för att se om någonting relaterade till mig.
Tydligen så var jag med på sidan där de visar alla som är fan på facebook! haah :(

Hotel city är roligt! Möhö. Ah, men det var allt.
Lyssnar på skitmusik som jag tänker dela med mig av.
Fast de var ganska bra men ändå inte.
ah

Hawtorne heights - where I can stab myself in the ears <-lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0