I kissed your lips you pulled my hair it was the craziest thing.

Påskharen existerar! Tro mig, han gömmer sig på Konsum o.o!

Jag ska spela Beyond Good and Evil snaaaert :D
Kuligt, mhm. Jätteroligt. yeeeeeeeeeeeeeeeaaah
Jag har inget vettigt att skriva så därför skriver jag inget vettigt.
jaaa



Klicka för att förstora!!!!1111
Wuäh, det spelet är roligt :3
Fast jag har fastnat vid en konstig del. huhu, ska försöka komma förbi!
Mhm :]

Jag spelade the sims 3 för någon dag sedan och då tog jag en rolig bild. Enligt mig då, ingen annan lär ju tycka att den är kul. Men w/e. :D



Haha, hon typ anklagar honom för otrohet, och han står i en konstig ställning med ena benet i soffan och tänker på att gå på spa och kollar in sina naglar. Haha :]
Rolig kille!
Han borde vara rädd för sitt ex :(
Hon är polis och har vapen o.o!
+ att jag står på hennes sida och kan döda honom när jag vill D:
Som jag gjorde med hans fru. *host*


Escape The Fate - Situations

Jag är medveten om att jag länkat Escape The Fate låtar den senaste tiden. Men de är så bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0