I used to be love drunk, but now I'm hangover. I love you forever, forever is over.

Mwaha!
Idag hade vi nationellt prov i engelska! It wasn't fun.
Skrev ca 300 ord! Fast det blev fail. Visste inte om att man fick fejka allt..då hade min ansökan sett bättre ut, lol :c
haha, men aja. o.o
Så kan det gå! Lolle&Latti fick vara med, ni blev vuxna läkarstuderande. o.o
Bara så att ni vet!

anywaaays. Läste klart min bok på bussen!
Så nu har jag en fråga till alla er nissar (som inte existerar)...
Om ni fick valet att förvandlas till en Vampyr och leva för evigt, skulle ni tacka ja då?

Det hade jag lätt gjort o.o!
För då hade jag kunnat förvandla de jag vill.. Om de nu vill. o_o
Fast ni kommer inte svara ändå så! :]

Boys Like Girls - Love Drunk ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Kommentarer
Postat av: Örjan!

I would rather be a vampire!



En läkare? Haha, jag skulle döda alla patienter med mitt dåliga humör. xD

2010-04-28 @ 18:05:07
URL: http://laatti.blogg.se/
Postat av: Berit!

Haha, Latti då! x]

2010-04-28 @ 18:12:01
Postat av: Örjan!

Haha det är sant. Jag har inte så bra tålamod heller. x)



Btw! Du&Lolle är med i en historia som jag ska lämna in på måndag! :3

Kom jag på nu.

2010-04-28 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0