Living is hard enough without you fucking up.

MWAHA, LOOKIE.
Jag har ny design på bloggen!
Fast jag stör mig på texten där uppe, så ska byta om jag hittar en bättre men :3
Latti hittade den och hjälpte mig att fixa till den! 8]
Hon är ett bloggproffs, haha. Tycker jag!

Jack fyller år idag, så jag, mamma & Valle ska åka till honom och fira honom! 8)
Sen ska jag säga till mamma att jag också vill dit, myeah.

Sov hos John inatt, missade bussen på kvällen för att jag somnade :$
Mom got pissed.
Hon slängde ut mig, lol. Fast sen fick jag komma hem, I guess. Dumma sak. Mhm 8]

Haha, idag. När jag satt och väntade på bussen så kom en gammal gubbe och typ diktade för mig. o.o
Han pratade om mina ögon, och sa typ "dina blå ögon kommer med vintern" typ. Haha, wth.
Han kom bara helt random och började prata om mina blå ögon x)
Rätt kul 8)


So long suckers!

Breaking Benjamin - Until The End :3
Micke visade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0