Remember the time we wrote our names upon the wall.

Jag avskyr bussar! Seriöst.
Var hos John igår. Första bussen vid 20:30 dissade mig.
Sedan fick jag gå ensam i mörkret till bussen som gick 01:30, men den var 15 minuter försenad så jag gav upp.
När jag gått en bit så kommer bussen och åker förbi mig D:
Så jag fick gå ensam till John, i mörkret (again).
När jag kom dit hade John somnat! Och han vaknade inte av att jag ringde, kastade stenar på hans fönster eller knackade på dörren, så jag fick ringa till mamma och be henne hämta mig. Var hemma klockan 03:20. >.>

När jag kom hem hade skorna som mamma beställt kommit! Dem är sööta :D
Typ 6 par ballerina skor. Haha.

Jag vill ha chokladpudding. Ska nog cykla upp till Ica och köpa det sen. Eller följa med mamma till Willys och köpa där!
Juste, jag måste köpa en födelsedagspresent till Erica snart, hon fyller ju år... Nästa vecka tror jag. Orkar inte kolla kalendern :c
Tror jag har tappat min piercing i Johns säng, eller rum någonstans. *suck*

Men aja, hejdå nissar!
Ha en bra dag, don't get raped.

New Found Glory - Hit Or Miss <3 8*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0