Say it ain't so, I will not go, turn the lights off, carry me home

Jag drömde en superskum dröm i natt!
Jag var typ på ett sjukhus med en annan. Och så var det en sjuksköterska, som ja. Hon heter Tilda.
Jag och den andra åkte upp till 2000:e våningen (?) ofrivilligt med hiss. Och så var vi tvungna att ta oss ner genom att klättra från våning till våning samtidigt som Tilda försökte mörda oss o_o
Jag skärde av hennes pojkväns huvud med en pistol! Jag vet inte hur men :(
Gick inte att döda henne o.o!

Aja. Haha.
Mulet ute, ska nog plugga fysik hela dagen eftersom jag inte kan leka med John. Höh
FYSIK POWAH *Förvandla mig till linjal*
Srsly, fysik är inte det roligaste ämnet men jag ska försöka! :]

Counting Cows och Band of Horses. Wth, djurband!
Snart kommer det väl "Dreaming of cheaps"
... typ.
Fast de banden var ganska så bra :]

Blink-182 - All The Small Things.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0