Say you're sorry that face of an angel comes out just when you need it to

"Nu ska jag köpa något nyttigt, jag vet! Cola :D"
Min tanke när jag bestämt mig för att sluta äta godis på vägen till bussen. Mhm

"Jag får inte upp den! Nu fick John upp den. yey"
Lolle goes misstolkning 1000.
Jag fick inte upp min chokladförpackning. Haha

"Jag får inte in den! :("
Lolle när hon skulle äta Polly.

Varför jag skriver en massa citat? - Jo för att jag inte vet vad jag ska skriva.

Kom nyss hem från Joohn. Myeah.
Han tycker att jag och Lolle är mega-noobar på L4D. :]

LOLLES NYA POJKVÄN ÄR BARA SÅÅÅÅ SNYGG. OMG.
<33333333333333
Haha, men seriöst. Riktig heting!
:3

Kom inte på något att skriva.
Gamla busschaufförer som är helt lost är bara så söta tycker jag.
Det är alltid kul att se busschaufförer vinka till varandra, de har väl inget annat för sig.
Om jag skulle vara en busschaffis skulle jag verkligen neka fjortisar till att åka med min buss. Vissa får ju åka gratis för att de har urringat och flirtar med chauffören. >.>
JAG SKULLE PWNA DE ALLA. Nej men. *host* ... o.o
Champinjon, champinjon. Alla är en champinjon idaaaag.

HEJDÅ.

Taylor Swift - White Horse
Simon visade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0