Sometimes I think I'm going crazy

PÅSKLOV! Everybody say wo ho!
Detta är superduper bra!

Jag är inte glad. När jag kom hem och loggade in på Tribalwars så såg jag till min förvåning att någon hade cuttat ner alla mina trupper på min första by och nu lagt till ett nytt anfall. I'm gonna die, I know it. Icke bra!
Funderar på att sluta spela skiten, ischie!

Haha, när jag kom hem så såg jag Malin :]
Började prata med henne. haha. Konversationen såg ut såhär:
Jag: Heeej Malin! 8D
Hon: *Ignorera*
Jag: Men så söt du är! Jaaa du är så söt :D *pipröst*
Hon: *Titta på mig*
Jag: Sötnos :D Ja du är sååå gullig Malin!
Hon: *suck*
Malin är min katt för er som inte visste det, så tyck inte att jag är för.. någonting.

Har kommit hem från John och skolan. Eller ja ifrån John, men jag var i skolan innan! För jag skulle hämta några böcker så att jag kan plugga under lovet :]!
Han visade mig något spel, det heter Mirrors Edge tror jag. Varför vet jag inte D: jag såg inga speglar! :c
Anywaays, John höll på och tjata om att grafiken var jättebra och så. Fast jag brydde mig inte haha. Fast grafiken var bra o.o
Jag försökte spela spelet, fast det gick inte bra :(
Jag dog D8
Vad många smileys jag gör. Haha, yeesh.
Blev kallad fjortis av Gabbe idag. Är jag det? Jag hoppas inte det, jag vill inte. VARFÖR?!
Jag avskyr fjortisar. Hur kan jag då vara en? >.>
lol

Jaja, det blir för mycket info för mina icke existerande läsare, så jag tänker inte skriva något mer :]


Escape The Fate - Something

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0