It never was enough and the world is what I gave you.

Hejsan alla nissar!

Jag sitter här med superont i magen och vill lägga mig i sängen och läsa!
Stannade hemma. lol
Ville ju göra provet, men nejnej, det går ju inte. Fu!
Får göra det på tisdag istället.

Jag har lånat Utvald! Ska lätt läsa den snart eftersom jag inte har någonting att göra!
Lolle har loggat in, kan spendera tid med henne under dagen ju o.o
Fast då får jag ju inte läsa min underbara booook som jag längtat så efter att få läsa. Ah, hell!
Kan göra det lite senare :3

Äter mexicanchips! Det är superdupergott! Tomten rekomenderar!
Dem heter Mexicanos och är "Exotic snacks".
Yez!
Här är det soligt, hur är vädret hos er? Snöar det, regnar det, dimma, molnigt, soligt, disigt o.o?
Tell me!

Har haft en superbra låt på hjärnan hela morgonen, så därför tänker jag dela med den till er! Förutsatt att jag hittar den o.o

Under tiden jag letar efter låten ska jag välja kläder som André ska ha på sig! Fan, hans ansikte försvann... o.o
Han fick en kjol. Sedan insåg jag att man inte kan byta hår på honom, så han får bli en kille med byxor :C

Found it!

Hollywood Undead - Black Dahlila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0