But since U been gone, I can breathe for the first time.

GLAD PÅSK! Vad ska alla små kycklingar göra till påsken då?
Jag vet att ni kommer att ignorera detta, men whatever! :D

Alltså, jag är ingen sådan person som festar varje helg. Jag menar tomten har ju kakor att äta och julklappar att fixa! Sedan måste jag ju läsa barnens önskelistor. Inte har jag tid att festa då!
Men seriöst, alkohol, fester, rökning och allt annat är inget för mig. Trots att man kan festa utan det så är jag ingen sådan människa. Det är ju inget fel? Man måste inte festa på påsken, så tro inte att jag gör det. lol

Igår så spelade jag Ts3. Tog några roliga bilder :D
Enligt mig då.. Haha :p

Lookie!


Haha, han ser alltid så lidande ut :(


HAHA, jag älskar denna bilden<3
Fjant!


S-p-ö-k-c-h-e-r-l-e-k! :3

Ännu en gång, så måste man klicka på bilderna för att förstora dem!

Thats all! Se ya!

A Day to Remember - Since U Been Gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0