Well you can't let go, now it's missing from your life again.

Det värmer<3

Alltså, jag stör mig så grovt på folk som röker och tycker att det är coolt o.o
Det är inte coolt. Man tjänar ingenting på det och det är farligt för hälsan. Man kan få olika sjukdomar och dö i förtid. Är det coolt/häftigt/fränt? ._.

Ofta jag, när jag pluggar biologi, börjar tänka på stargate atlantis eller vad det nu heter o.o
Började tänka på avsnittet John visade mig, lol
Men egentligen, tänk om man blir beemad till ett skepp (jag vet att de inte blev beemade John.. o.o) som är massor med galaxer bort från galaxen där Jorden är i o.o Vintergatan (?)
Det skulle ju ta flera hundra år att ta sig tillbaka till Jorden, även om man kör med ljusets hastighet. Snacka om panikläskigt!

Måste nog fortsätta med pluggandet, men det är svårt att plugga i mitt rum för jag får ont i ryggen och nacken då. Ofta mamma inte låter mig plugga i köket. >.>

Hejdå alla nissar!

Scary Kids Scaring Kids - It Goes Without Saying<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0