We've all made better moves despite the slowing of our feet.

Så, Latti säger åt mig att jag ska uppdatera oftare. Får se om jag lyckas! :]

Braig skoldag! Fick läxa i spanskan som jag måste göra, och fysikläxa... Elektricitet! och värme. 8]
Tots aws!
Jag försöker hitta någon bra musik, för jag har idétorka! Så, give me some music! :D

Var på stan idag, köpte 4 linnen! Najsiga :]
jag vet inte vad jag ska skriva. Sebbe har en ful visningsbild och jag har en snygg. Katie ftw!

Idag, om nu Lolle orkar ska jag spela l4d! It will be funneh.
Vill ha l4d2 men det är dyrt och ah. o.o
Måste spendera pengarna på annat nu. Höh



Alltså, hur kan man inte motstå den där söta lilla hårbollen? Hon är världens sötaste!
"In my world everyone are ponys and they all eat rainbows and poop butteflies. *Smile*"
Katie<3

Emarosa - The Past Should Stay Dead
(Dock inte världens bästa, letade upp random låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0