Yeah all I ever do is give it's time you see my point of view

Hola nissar!
Jag sitter och äter upp resterna av tårtan, och dricker cola!
Mums.

Såg precis på Clannad!
Det var braigt :]
Ofta Valle har bitit på den sista tårtbiten, jag ville ha den ju :(
Simon visade snyggaste bilderna på sig. Priceless!

Lolle skrev den sötaste, mest underbara texten till mig på bdb. Jag blev såå glad när jag läste den. Ler fortfarande när jag tänker på den :]
Höh.

Malin är en konstig katt. Verkligen, vad ska hon göra i duschen o.o?
Hon avskyr vatten ju :(
Hon rev mig D:
Tog hetaste bilden på oss. Hon ser supersur ut och jag gör skummaste minen. Great!

Och just det!
Idag har jag och John varit tillsammans i 4 månader.
Men den paprikan, yea you heard me, dissar mig för matte. Matte?!
Därför tänker jag tröstäta resten av dagen och deppa. *host*
Eller inte, jag tänker fira... att... öh... ja!
Fira att Malin är den sötaste katten på planeten, och läsa böcker!

Retard!
Herrejisses vad det svider från när Malin rev mig då. o.o
Ångest.

The All-American Rejects - Another Heart Calls <- Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0