You raise me up, so I can stand on mountains.

Hej alla nissar!
Klockan är tjugo över fem och jag har inte gjort något nyttigt idag. Bakat tårta, men det räknas ju inte.
Men jag ska gå till skolan och hämta min cykel sedan ska jag arbeta lite med biologin och förhoppningsvis fysiken! Läxa is fun. *host*

Igår var det ju bokbytar dag! Jag lämnade in 5 böcker, så ja, fick jag 5 tillbaka. :]
Lånade två vampyrböcker, en deckare, en harry potter bok, och en till som jag inte kommer ihåg! En bra iaf. :3
Läser ena vampyrboken nu, fast den är inte en sådan där typisk vampyrbok utan en mer annorlunda. Den är bra :]
Skuggorna i spegeln heter den.
Lite förvirrande i början, men sedan förstår man den!

Haha, igår när jag och John gick hem till honom från skolan så bajsade en fågel på honom! Kul tyckte jag, inte kul tyckte han.
Berättade det senare för Lolle, hon sa något i stil med "Gud kanske visade vad han/hon/den/det/inget/allt tyckte".
HAHA<3

                          
Simon & jag, vackra I know!        Victor & jag, samma smile där med. lol :(
Skulle skriva ett inlägg om Victor, men jag orkar inte och det där får räcka.

Westlife - You Raise Me Up.

Kommentarer
Postat av: victor

HAHAHHA :( fett elakt. men en bild får väll räcka. som man säger '' En bild säger mer än tusen ord '' puss Sarah :D

2010-04-27 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0