Your glass half empty, glass half full. I'd say you've got some catching up to do.

Enero, febrero, marzo, abril, mayo, junio, julio, augusto, septiembre, octubre, noviembre, deíciembre.
Mhm!
Pluggar spanska och har nyss lärt mig månaderna utantill, haha. Fast dem skulle vi kunna för någon månad sedan men. Bättre sent än aldrig I guess. lol
Ska lära mig årstiderna och veckodagarna nu, och sedan ska jag läsa biologin och göra några mattetal! Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun
Måste nog repetera den gamla spanskan också, lol
har muket at gora IDAK.
yaaaaaaaaaaaaaaa.
skriver såhär för att dryga ut tiden, fk.
haha.

kom ihåg att inte äta din bil!

men ah.
hejdå alla mina tomtenissar!
ja, that's right. ni är tomtenissar och ni är mina.
live with it!!!!1
qwesfvbngfdas

hejdå!

måste virussöka datorn också, drygt.

kids in glass houses - give me what i want.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0