Can you help me find a way to carry on again?

HEJSAN!
Jag har inget vettigt att skriva om nu, så om du vill läsa något seriöst får du gå någon annanstans. André bad mig att skriva ett blogginlägg, "ovettningt"/ovettigt, så ao. Får uppdatera I guess.

HUR MÅR NI?
Jag mår bra! Tror jag, känner mig ovanligt emo idag, kallar alla emo idag. Alla är emo idag, förutom alla scene-ungar. FYFY. Icke vara emo och glad!
Emo sad, emo ledsen, emo cut cut.

Jag har seriöst så tråkigt så det är inte sant. Har inget att göra. Höjdpunkten på denna dagen lär bli att man kan köpa nya saker på Pet Society (facebook-spel).
Så, ja.

Ahm1 kanske fixar internet, I hope. Känner mig ganska desperat.
LATTI, jag fick ditt sms, jag kan svaret på din fråga, jag försökte skicka sms genom den där sidan, jag vet inte om det fungerade och jag tror inte att jag kan be en kompis skicka 3 sms (sammanlagt) som kostar 6-8 kronor till dig för att jag behöver be om en tjänst. TA DET LUGNT, DRICK MYCKET VATTEN.
Hahahaaaa.

Jag vet en bra låt, vill du höra den? Jag visste det, ska leta fram länken och ge den till dig. Hihih.
André tycker att den sög, jag tycker att han suger.
Haha, nej. Egentligen inte. Men ja, okej. Hej, nej.
Dumma nagel.
Jag sitter och småfnissar för mig själv nu, whattheduck.
Shane Dawson är awesome. Mhm.

Nej nu ska jag ha tråkigt ensam, kanske, trots att jag inte har lust, kan jag se på ytterligare ett avsnitt av Heroes, som är bäst. "Ingen protest"
lololololo

Jag åt ananas för några dagar sedan, jag fick munsår, och det är fortfarande kvar. Trots att jag har missbrukat lypsyl 24/7 sedan jag åt den. Aldrig mera färsk ananas.

Det var allt, nu har ni lärt er lite fler saker om mig och ja, mig. Hihih.
Hejdå, ha det bra. pussssssssssssssssssssssssssseh



Mhm. ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0