I will not disappoint you. I will be right there for you, till the end, the end of time.

HELLO, ok. jag suger på att uppdatera.
Latti har påmint mig, André har påmint mig, så nu!
mhm.
Skolan började igår, det var helt okej, solig dag och vi fick reda på lite saker. Schemat är okej, bättre än förra året. Delvis för att vi har historia&psykologi och för att vi inte slutar så nedrans sent. Eller jo, lite sent. Mycket.
Idk, beror på hur man ser det.
Jag var med Ahm1 igår också, mjau! It wus funneh.
Idag var det ganska drygt i skolan, vi fick visa en grupp ettor runt på skolan och sedan hade vi matte, fysik och till sist kemi. Vi fick nya lärare i alla ämnen.
Jag tror att jag fick ett myggbett på hakan :(
Jag färgade håret för en stund sedan också. Det skulle bli mahognybrunt men eftersom det bara fanns toning i affären så blev det typ rött. Ha-ha.
Pretty. I has pic!
Lite smådryg bild, osminkad och håret är failplattat. Så mjau.
Notera att håret är mycket intensivare typ, och mer lilaaktigt. He-heeehhehehhee.
Jacob/(random namn) bakom mig också, mhm.
Ni diggar't.
Min näsa ser ovanligt stor ut, så fin!
Nu ska jag försöka plugga lite matte och sedan ska jag sova.
Buhbye my little ponys!

Kommentarer
Postat av: Latti!

Fiiiiiint Sarah!

2010-08-24 @ 21:59:20
Postat av: tacka gud ]:

haha barnvakt :c and its pretty ! <3 ska få se irl imorrn :3 omnom

2010-08-24 @ 23:41:09
Postat av: Latti!

Ofta Ahm1 får se dig! :[

Ska döda honom och plastikoperera mig till honom så får jag se dig varje dag. >;D



oh det lät peddoooooooo. :(

2010-08-25 @ 16:25:20
Postat av: Sarah!

Haha peddolatti<3

2010-08-26 @ 15:53:49
URL: http://professordumbledore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0