If you let go, I let go tonight.

HEEEEEEELG!
Mwaah, underbart allså!
Till helgen ska jag plugga matte & kemi! Mhm. Jag ska spendera lite tid med Tacka Gud (Ahm1) också, sedan har jag inget särskilt planerat. Vad ska ni göra i helgen? :D
Jag förväntar mig att ni svarar. *Glare*
Måste städa mitt rum också insåg jag nu. Lite smått stökigt. Hehheeee.
I morse försov jag mig ganska rejält, jag vaknade faktiskt av att kuratorn ringde. Fast jag hann inte svara, haha. Jag missade två lektioner också, fysik och idrott. Mwah.
Fick en tid via sms av kuratorn så jag träffade henne i typ 5 minuter idag eftersom hon hade bråttom till något möte och jag hade Kemilektion som jag hade gått ifrån för att träffa henne. Fick i alla fall två nya tider, en på måndag och en på tisdag. På måndag ska bara jag träffa henne och på tisdag så kommer mamma komma och några lärare. Läääskiiiigt, säger jag bara.
Jag kommer inte få någon lång sovmorgon på måndag heller, damn.
Har ätit glass idag, eller ja, jag åt upp den nyss. Mår illa nu, troligtvis på grund av colan. Eller marängerna, euw!
Ska fortsätta att inte göra någonting, hejdå alla små igelkottar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0