If you'd ask me for my heart, there's no way that I'll say no.

HEJ!
Så, jag har färgat håret igen, denna gången glömde jag inte blonderingspulvret. Och ohboy vilken skillnad det blev, haha, undrar hur det hade sett ut nu om jag inte glömt pulvret igår. Det hade nog varit mycket ljusare. Vilket är bra.
Jag har precis sminkat mig och tagit vääääääldigt många bilder på mig själv, mhm. Fast jag raderade majoriteten och nu har jag bara några få bilder kvar. Tänkte att jag skulle visa er min väldigt vackra hårfärg. Fast effekten var helt fel på de första bilderna jag tog. Så håret såg rosa ut, och lite rött också, tror jag. Trots att det är orange, men jag ändrade effekten så jag fick bilder som typ föreställer hårfärgen jag har nu, lite annorlunda men ingen stor skillnad. Mjau.

Jag skriver om mitt hår, det är något fel på mig ):
Jag har inte gjort särskilt mycket idag insåg jag nu, cyklat till Ica och köpt några saker och sedan har jag bara suttit vid datorn typ. Vilken intressant dag det har varit, och ni är verkligen intresserade av det!!
Jag har inte sovit något inatt, har druckit cola och varit pigg! Fast jag är lite småtrött nu, haha.

Seriously, jag har inget intressant att skriva längre.
Jag saknar mina favoritpersoner.
Lattinatti, Ahm1 & Sebbe. wah :(

Haha, ohja. Fiiint, det ser typ brunt ut, men egentligen är det orange. Nice

Idk, random bild bara :(

Kolla! Det ser rosa/rött ut, jag vill ha den hårfärgen o.o.o.o
Es nice-ito.
Hehe, det där var inte spanska. o.o

I alla fall, nu ska jag gå och skämmas lite, haha, eller inte. Men ja.
Ha en bra dag 8)!
påss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0