I'm torn between who I am and who I'm ment to be.

Mhej alla tomater och äpplen!

Idag slutade vi väldigt tidigt, så jag var hemma runt ett. Har suttit vid datorn en stund och drygat mig lite smått. Spelat lite spel och lyssnat på musik.
Det är skönt att komma hem tidigt som omväxling, de andra dagarna har jag kommit hem väldigt sent och varit helt slut. Har knappt orkat prata med mina vänner och verkligen inte orkat skriva eller läsa bloggar, så ursäkta mig små saker.

Jag har bestämt mig för att jag kommer gilla historia-lektionerna, läraren är bra trots att han är ung och inte har varit lärare särskilt länge. Historian är faktiskt det enda ämnet jag ser fram emot att ha, av någon anledning. Ett annat ämne, Medicinsk grundkurs som den heter, är också ganska rolig. Fast läraren är överdrivet dryg och inte alls intressant att lyssna på, han har ingen inlevelse när han pratar och har en monoton röst. Inte alls som historia läraren som verkligen verkar tycka om sitt arbete och att undervisa.
Men i alla fall.

Jag tror att jag missbedömde (jag tror inte att det är ett ord o.o) den nya gruppen av tjejer i klassen. Stämplade dem som fjortisar direkt. Fail av mig. Har bara pratat med en av dem och hon verkar trevlig, de andra vet jag inte.
Blank sida, mhm.

Haha, jag är redan trött och klockan är bara fyra, detta kommer gå bra.
Ska lägga mig tidigt ikväll så att jag slipper vara halvdöd imorgon. Sedan är det heeeeelg.
Awesome!

Jag fick en brännskada på tungan på grund av skolans ovanligt varma potatismos, en blåsa har jag också. Mysigt.
Fast det gör inte ont nu, det gjorde ondare innan när jag satt ute och väntade på bussen. Jag satt med öppen mun och försökte lätta på smärtan, lol x)

Men i alla fall, vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Lekte med Ahm1 igår och har kidnappat hans underbara tjockiströja!

Ska nog se en film eller bara slösa bort resten av dagen, hejdåe!

Kommentarer
Postat av: Nea

Lärare med tråkiga röster är jobbiga ;( Det är bra med våran fysiklärare, han verkar nice så fysik blir nog kul.- Svenska C också :)



(Missbedömde är ett ord)

2010-08-26 @ 17:27:53
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0