Sometimes your first scar will never fade.

Whatsaap peaches?
Haha, jag känner mig nyvaken trots att jag steg upp för ganska längesedan, mwah.
Nu har det gått fyra dagar sedan jag uppdaterade bloggen senast, dear. Men ja, jag har kvar mina läsare ser det ut som. x)

Igår var jag i Karlstad största delen av dagen. Åkte dit klockan ett och var hemma igen klockan halv tio, tror jag.
Jag träffade Ahm1 för första gången på typ en månad, och jag träffade Erica&Madu för första gången på flera månader, det var roligt!
Först var det bara jag och Ahm1, sedan kom Erica och då gick vi runt på stan och pratade osv. Sedan kom Madu och då stod vi vid biografen och gjorde typ ingenting. Sedan sa jag hejdå till Ahm1 och jag, Erica och Madu gick in till en pitseria och åt pitsa. Haha, den var god. Vi pratade också om vår sommar osv, Madu berättade vad hon hade gjort i Sri Lanka. Hon hade gått upp på något megastort berg, fick se bilder på det. Man var typ tvungen att gå på en metalltrappa. Jag hade aldrig vågat göra det!
Efter det så beställde vi biobiljetter till Eclipse och gick och köpte godis. Nu när jag tänker på det har jag faktiskt lite kvar, mums!
Efter lite väntande gick vi in i biografen och väntade, haha.

Nu till filmen:
Den gick att se och så, men den var lite utav en besvikelse. Det var knappt någon action och vampyrerna är tydligen gjorda utav glas/metall eller något. När en arm åkte av på dem såg man typ... att det var silver eller något inuti, det var konstigt.
Och jag anser fortfarande att Bella ska välja Jacob.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Ska spendera dagen med filmer tror jag. Och imorgon ska jag städa mitt rum. Mwehe.

Hejdå, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0