There was a time when we'd stay up all night, best friends talking to the daylight. Took the joys alongside the pain. With not much to lose and so much to gain.

Är jag hungrig eller är jag hungrig?
Har inte ätit frukost än och klockan är halv 3. Damn, men i alla fall. Mamma fixar maten nu, snart, senare. I don't know!
Haha, igår blev jag så irriterad på alla (inte alla, vissa) som spelar hh, och bestämde mig för att slut spela, nu får jag hela tiden för mig att spela det. Men nejnej, jag tänker inte ge upp.
Vad jag ska göra idag? Jag har ingen aning!
Mitt största mål för dagen är att äta och äta. (Ja det ska stå äta) mwah.
Jag borde städa rummet också, och lite annat. Men just nu så orkar jag inte, är fortfarande trött. Trots att jag sov till klockan 1.
Nu ska jag se på Heroes och sedan äta.
Hejdåeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0