Varför ska jag kämpa för något som ändå inte kommer hända?

Men hejsan! Did nawt see ya thar.
Vet ni vad som är gott? Potatisklyftor och bearnaisesås! Det är mums.
Åt det för en stund sedan. Cyklade till Ica och köpte det, och en hel del annat. Mamma orkade inte ta bilen och jag skulle ändå ut, bättre att göra något produktivt och nyttigt right?

Just det! Igår på kvällen/dagen (kommer inte ihåg) så såg jag på The Fourth Kind. Som i stort sett handlar om utomjordingar, typ. Den var faktiskt väldigt skrämmande, särskilt när dem riktiga inspelade banden kom fram.
Här är trailern.
I'm sure you'll like it.
En av dem läskigaste delarna är när en kille ligger i sängen. Och helt plötsligt sätter han sig upp, skriker och svävar i luften. Det finns med i trailern. Så ni behöver inte tro att jag avslöjar någonting, haha.

Jag försökte göra matte tidigare idag, det gick verkligen inte bra. André försökte hjälpa mig, men han kunde inte. Haha. Ska ringa Erica om en stund och fråga om hon vill plugga med mig någon gång i veckan. Jag har redan frågat Madu, så det är bara Erica kvar då.
På biblioteket i Karlstad hade jag tänkt mig. Då kan jag låna lite böcker också. Tänkte läsa på lite om psykologi, fobier osv. innan skolan börjar. Ska ha Psykologi A som individuellt val första terminen, och det kan vara bra att vara förbered. Ska se om det finns lite andra böcker också. Har knappt läst någonting denna sommaren, och jag saknar det.
Problemet är att jag knappt har några böcker här hemma som är läsvärda. Och alla bra böcker har jag redan läst minst en gång. Haha.

Seriöst. Jag stör mig på folk som skriver såhär:
Random #1: HAHAHAHAHAAH, VETU?
Random #2: ne, vad?
Random #1: HAHAHA, jag såg en ekorre och den sprang HAHAHAHAHAH
Random #2: HAHAHA, SERIÖST?? HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH
Random #1: HAHAHAHA JA HAHHAAJAAHAHAHAHAH
Båda: HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
Observera att jag tog ekorren som exempel. För så roliga är sakerna de skrattar åt.
Varför skratta med CAPS när ni inte ens tycker att det är särskilt roligt? Va?
HAHAHAHA, igår såg jag en fluga, den var ful
HAHAHA
HAHAHAHAHAHAAH
HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAJAHAJA
SKRATTA
SKRATTA DÅ!!!!!

Förlåt :(

Detta inlägget är ganska fail, men sure. Ibland får det vara så. Hihihihih

Såhär såg jag ut för lite mer än ett år sedan.

Hawt?
HAHA, ohja.

Hejdå :D:D

Kommentarer
Postat av: Nea

Söt bild =)

2010-08-01 @ 19:16:14
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: pablo pixelart

vem är du :D

2010-08-02 @ 11:28:37
URL: http://pablopixelart.blogg.se/
Postat av: Latti!

Har du puder på läpparna eller är dom bara sådär vita? o.o



panic at the discoooooo

2010-08-02 @ 21:55:11
Postat av: Sarah!

Jag hade foundation på läpparna :((

2010-08-02 @ 22:05:46
URL: http://professordumbledore.blogg.se/
Postat av: Jesperjennifer

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-12-15 @ 08:42:28
URL: http://jesperjennifer.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0