It will never be the same, with your empty heart and mine full of pain.

Chacha bloggen. Sarah här.

Mhm, jag har inte uppdaterat på... snart en vecka, ohdear. Tiden har gått väldigt fort trots att jag har varit uttråkad största delen utav tiden.
Har verkligen inte haft något att skriva om, mitt liv är så tråkigt at the moment. Så ni hade troligtvis inte varit särskilt intresserade av vad jag hade skrivit. Det hade säkert varit en massa onödig information om filmerna jag sett, och om Heroes.
På tal om Heroes! Jag såg precis klart andra säsongen (av ~4 säsonger) och det är så bra! Det är nog den bästa serien som jag någonsin sett. Dark Angel kan inte mätas mot det, knappt en bra film kan göra det. Den är nästan bättre än Horton Hears a Who och de som känner mig borde veta hur mycket jag gillar den filmen, haha. Men bara nästan! So don't jump to any conclusions!
Haha, slutet på Heroes (på säsong 2) var ganska elakt. Jag ville att skurken skulle förlora, men nejnej, han lär dö och återuppstå ett par gånger innan han dör, om hans ens dör. Jag har hört från en säker källa att fjärde säsongen aldrig blev klar, så han kanske aldrig dör. Vilket är ganska dåligt eftersom jag säkerligen kommer spendera många timmar på att försöka lista ut vad som skulle ha hänt. Serien har väldigt många drastiska ändringar, personer man tycker är snälla är elaka osv. Det är nog det som gör att jag fortsätter se på det, att man aldrig vet vad som ska hända, och därmed blir jag inte uttråkad, som jag oftast blir när jag ser på serier.
Jag har till och med kört Dark Angel i bakgrunden och gjort annat på datorn. Och den serien är väldigt bra ändå, trots att den inte är väldigt spännande.
Jag sitter inte med stora ögon, öppen mun och utropar "OMG" när jag upptäcker något nytt. Haha.
Damn, nu skriver jag om Heroes igen.
En sak till:
Sylar (aka badboy); I'm back.
Sarah; NOOOO

Vill ni veta något intressant? Som faktiskt har med mitt liv att göra.
Imorgon är det planerat att Ahm1 kommer hem från Bulgarien, så jag är ganska (väääldigt) glad. Haha, han kommer kalla mig största toffeln nu men jag har saknat honom väldigt mycket.
Jag har saknat Latti också, och hon kommer också snart hem! Vilket kommer vara jättejättebra eftersom jag vill prata med henne! Vill veta hur hon har haft det i England, för jag tror knappast att hon har fått med allt som har hänt i smsen hon har skickat.
I'm soooo excited!

Hm, vad ska jag skriva mer.
Jag har pratat med Adam, nejnej inte den Adam du tror. Utan den andra Adam!
Emo-Adam. Haha, båda Adam är emo, hm. Detta funkar inte.
Jaja, inte mitt ex i alla fall.
Anyways så pratade jag med honom igår, och lite idag. Han har seriöst inte förändrats mycket alls, he's still the same old Adam.
Han mår bättre nu i alla fall, och det gör mig glad.
Nu kommer det säkert dröja... 1-6 månader innan jag kan träffa honom igen. Dumma msn-hatare!
Men ja, jag har skrivit "Adam" väldigt mycket nu.
Now! Allow me to stop. Mwehe.

Ska nog se på Scream 3 nu för att fördröja tiden samtidigt som jag skaffar tredje och fjärde säsongen av Heroes.

Hihi, ha en bra kväll/natt.
Vi hörs!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: guess!

lol toffel <3 :3 peta på dej irl snart mhhhmmmmm

2010-08-15 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0