The world has this ability to make a life look sweet.

Jag har spelat Ratchet&Clank3 i ca 2 timmar nu. Jag älskar den spelserien! Det finns 5 spel (?) på Playstation 2, och så finns det på Playstation 3 också. Det finns säkert på Xbox också, men jag är inte säker.
Fick börja om från början eftersom jag har raderat allt jag sparat. Men det är lugnt, fick leka proffs och klara av allt med lätthet, haha. Iofs så har jag inte kommit särskilt långt, men det tog mindre tid idag än vad det tog sist jag spelade så långt, jag tror att jag spelade i en hel dag och kom lika långt som jag kom nu x)
Btw, så fick jag låna spelet av Ahm1 eftersom mina bröder trashat mitt spel.

Någon som har hört Linkin Parks nya låt? The Catalyst heter den. Jag tycker att den är helt okej, sämre än deras andra låtar men ändå bra. Den går att lyssna på. Jag tycker att Linkin Park lät bättre när de hade rap/hip hop i låtarna. I guess.
Jag tycker Mike Shinoda borde komma tillbaka till Linkin Park, det var så mycket bättre då. Men nejnej, han måste vara med i Fort Minor. Tönt. Hehe, ne.
Låten finns inte på Spotify än, men på youtube finns den, kan lägga in den lite längre ner.

Det är störande att varenda person som man stöter på ute i Deje ska stirra på en, just saying.

Bilden kommer härifrån/och här (förstoring).
Bild på två av mina favoritspel. Mjau.
Ratchet & Clank - Jak & Daxter
Haha, spel där hjältarna har en maskot, awesome.


Mhm, Linkin Park - The Catalyst

Hejdå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0