Why don't you just shoot me in the head with a tramp!

Jag har inte uppdaterat bloggen på två dagar! Wth. Har inte haft lust helt enkelt, men nu tänkte jag att jag kunde uppdatera så att ni inte blir ledsna hestar, så att säga.
Haha.

Min dator laggar väldigt mycket, fast det beror nog på att jag skickar en film till min kära vän Nea, mwaha.
Riding In Cars With Boys, hon blev intresserad av den efter att ha sett klippet jag visade med Brittany Murphy & Drew Barrymore.
"MY DAUGHTER IS A TRAMP". Haha, men i alla fall.

Jag färgade håret innan, blont. Eller ja, det var meningen att det skulle bli blont. Glömde att ha i blonderingspulvret i färgen, så det blev inte särskilt ljust, mer ett orange skimmer. Haha, ska köpa mer hårfärg imorgon och inte glömma blonderingspulvret x)
Jajuste, efter att det blivit ljust ska jag färga det rödbrunt. o.o

!!! Ahm1 & Latti har internet nu, så de loggar in varje dag! Så nu kan jag iaf prata med dem, vilket är väldigt bra.
Saknar båda. mwah.

men ja, detta var en snabb uppdatering av mitt så kallade liv. hehe 8)

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tihi :)

2010-08-05 @ 03:11:06
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0