If guns don't kill people, people kill people... Does that mean toasters dont toast toast? Toast toast toast?

WELL HI THERE NERDS AND SUCH.

Gissa vem som är bjuden på barnkalas!
Jo jag, eheh.
Lilla Wilma blev ovanligt förtjust i mig på tvillingarnas 30-års fest. Så hon bestämde sig för att ha med mig på sitt egna 7-års kalas som äger rum idag, isn't that nice?

Förövrigt så vill jag bara säga att Tingeling är en söt katt och att jag önskar mig en awesome-kamera av mamma när jag fyller år. Om 5 dagar tydligen, oh dear. Får ta och ringa mamma nudå. Så att hon inte ringer senare, jobbigtjobbigt.

Ärligt talat så får jag hemlängtan lite då och då, strange huh?
Jag brukar aldrig få det, fast å andra sidan så har jag bott här i mer än en månad nu. Kanske på tiden att min hemlängtan kommer hm. Faaaast, på julafton ska jag åka hem och hälsa på mamma, så kan vi fira jul tillsammans, great!

Men ah, nu ska jag gå och dö lite grann så hörs vi om 2000 år. Mhm.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0