Merry fucking Christmas.

Ja, hej på er. Det är julafton om ni inte har märkt det. Världens bästa julafton.
Det var planerat att jag skulle fira jul med mamma idag, men uppenbarligen så gick det inte. Eftersom det tydligen inte går några bussar idag. Jag hade kollat fel eller något så jag åkte in i stan och väntade. Dumt nog så hade de stängt Busstationen, så man fick stå ute och vänta. Där stod jag i en halvtimme innan jag bestämde mig för att gå till något varmt ställe. Nämligen Hemköp, där satt jag med en pojke vid namn Per som går i min psykologiklass. Så vi satt och pratade tills han skulle gå. Då var jag ensam, och så blev jag utslängd från hemköp, så jag fick gå och vänta på Krister som skulle hämta mig.
Haha, och jag är sjuk också.
Åh, vad jag älskar julafton.
Igår fick jag i alla fall en awesome bok, och The Sims 3 Late Night.
God jul på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0