Sometimes we let our love go unexpressed, especially towards those we love the best. I'm just gonna go and change that.

Jag har fått en rätt awesome bloggdesign.
Den är gjord av André, och han är snel.
Är hemma från Valentin nu, det var awesome. Vi gick på bio och spelade spel och hade det allmänt roligt.
Skämde ut mig genom att skrika "TO INFINITY AND BEYOND" när jag gick ut genom ytterdörren, och möttes av ett antal förvånade ungdomar. Men jag klarar allt. No big deal.
Jag sov i en jättemysig stuga under natten också. Även om den inte var så mysig i början, med tanke på att det ligger ett fängelse i närheten och spindeln i rummet (OMG!!!). But I'm alive!
Min lillebror är bestisgrejtis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0