Stop right there, that's exactly where I lost it. See that line? Yeah, I never should have crossed it.

2010 närmar sitt slut, och 2011 kommer snart att inträda.
Jag är helt säker på att 2011 kommer bli ett rätt awesome år.
Exhibit one: Förra året vid denna tiden satt jag framför datorn och spelade sten, sax & påse med en idiot. Och detta året har jag avskytt denna idot, och suttit framför datorn onödigt mycket. Trots detta har mitt år blivit rätt bra ändå, jag har träffat en massa underbara människor, som inte är idioter.
Men hur vet jag att nästa år kommer bli så bra då?
Jo, för jag kommer nämligen inte sitta framför datorn under nyår, utan spendera nyår med ett gammalt par. Som kommer att, för att inte förvirra er, kallas för mormor och morfar. Så detta betyder att mitt år kommer bli lugnt och trevligt. Utan en massa idioter och datorer.
Ain't that awesome?
HAPPI NEW YER!
2010 närmar sitt slut, och 2011 kommer snart att inträda.
Jag är helt säker på att 2011 kommer bli ett rätt awesome år.
Exhibit A: Förra året vid denna tiden satt jag framför datorn och spelade sten, sax & påse med en idiot. Och detta året har jag avskytt denna idot, och suttit framför datorn onödigt mycket. Trots detta har mitt år blivit rätt bra ändå, jag har träffat en massa underbara människor, som inte är idioter.
Men hur vet jag att nästa år kommer bli så bra då?
Jo, för jag kommer nämligen inte sitta framför datorn under nyår, utan spendera nyår med ett gammalt par. Som kommer att, för att inte förvirra er, kallas för mormor och morfar. Så detta betyder att mitt år kommer bli lugnt och trevligt. Utan en massa idioter och datorer.
Ain't that awesome?
HAPPI NEW YER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0