You can treat this like another all the same, but don't cry like a bitch when you feel the pain.

GREETINGS FELLOW NERDS.
Jag har knappt något internet kvar så därför tänkte jag bara berätta lite grann om det. Fast nu har jag berättat det så det är ganska onödigt att berätta det igen.
I alla fall så är jag sjuk, vilket inte är något att hurra för. I alla fall inte för mig, vem vet om ni typ, sitter och skrattar åt mitt elände i hemlighet. You evil bastards.
Jag ska till skolan imorgon. Cheers!
Jag har spenderat dagen med att ligga i sängen och läsa. Vilket har varit mysigt eftersom Doris har hållit mig sällskap under tiden, och jag har inte haft något emot det, trots hennes snarkningar. Herre jisses vad den hunden snarkar alltså.
Anyways... jag har läst ut två böcker idag, (hehe, nerd I know).
Den första är: Shadow kiss och den är på engelska. Skriven av Richelle Mead. (Handlar om vampyrer, AWESOME).
Och den andra är: Det händer NU och den är på svenska. Den är skriven av Sofia Nordin. (Handlar på om två geycheiier, awesome too).
Rekommenderar dessa två böcker starkt. Fast om ni ska läsa vampyrboken får ni ta och läsa ettan och tvåan först. (Törst - Svenska(1) & Frostbite - Engelska(2)) Hehehe. Jag förvirrar er. Problemet är att jag inte har någon aning om vad ettan heter på engelska eftersom jag läste den på svenska. Fast det är bättre att läsa böckerna på engelska har jag märkt. Eller ja, originalspråket.
Om boken är på franska så får du ta och läsa den liksom, om du kan franska. Eller spanska, eller norska, eller whatevur.
Originalspråket är bättre!
Men om du nu inte kan engelska, eller franska, eller spanska osv. får du väl ta och läsa den på svenska. Förutsatt att du kan svenska, fast det borde du kunna eftersom du läser vad jag skriver.
Fast du kanske kan spanska? Okayyy, HOLA BONITA/O.
EHEHE.
Ska sluta babbla, verkligen. Detta skulle vara ett kort inlägg. Fffffuuuuu.
BAI MY LITTLE NERDIEBIRDS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0