MEOW

Oh, crap.
Darin är ju såå fel att lyssna på.
Men har verkligen inget annat att lyssna på. :(

Madu var sjuk idag, så Erica och jag fick vara själva..
Hon missade ju engelska grejen också o.o
Måste lära mig en massa repliker på engelska tills imorgon och sedan spela typ teater..
Jag vägrar! o.o

Erica och jag var i stan efter skolan idag :D
Vi lekte med nallar, det var kul. :3
Det fanns en supersöt panda som var som en stor boll typ o_o
Söööt *-*


Så fail.


Epitaph

To see a world in a grain of sand
and a heaven in a flower,
hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour.

By: William Blake

Omg, jag bara så älskar den dikten!
Så många olika meningar och budskap.
Man kan tolka den på många olika sätt, och ingen av dem kan vara fel o.o
Hah.

Weell, det var det jag hade att säga idag.

JAG KOMMER ATT DÖDA BDB SNART.

Och VARFÖR lyssnar jag på hemsk fjortismusik?!?!

SOLONG SUCKERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0