Mjao?

Allå!

Så.. o.o
Idaaag så var jag i skolan. No figure!
Jag förstår det mesta på fysiken, det måste jag ha cred för!
Wo ho.

På idrotten hade vi frisbeesak. o.o
Svårt som.. ja... you get the point.
Wth, nu har jag börjat skriva engelska all the time.
Myeah.

Sagt på idrotten:
Titta! De håller på och sänker ner handbollsbollen! :D

Finn ett fel!
Det jag menade var basketkorgen. o.o

Jag börjar bli duktig på gitarr, typ.. Öh, kan ett antal ackord och kan spela på dem 8)

The Beatles - Let it be. Ska vi tydligen spela, och visa för våran lärare. Jag har aldrig ens hört låten förut o.o
Erica fick sitta och sjunga på den samtidigt som Madushani och jag spelade gitarr x)
Erica sjunger bra. o.o
Vääldigt bra!


Oh, crap! Jag har spanskaläxa tills imorgon o.o
Och jag har inte ens börjat på den :(
Hm, får ta och börja göra den snart o_o
</3






Buh bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0